2022年4月6日水曜日

保護猫ごーすともちたろうとの出会い〜海外のアニマルシェルターより〜


保護猫との出会い

みなさんは猫派ですか?

私は猫派です。

もちろん、何の動物も大好き。
他に一緒に暮らすなら犬とオウムがいいなぁ。
また別の機会に詳しく書く予定ですが私は動物全般アレルギーです。

ゴーストを飼う前にお医者さんに相談にいったりしました。
相性も良かったのかアレルギー症状はほとんどありません。

そう、人生初のペットなのです、
ブリーダーさんからお迎えするか保護猫をお迎えするか迷いましたが
健康そうな子猫だったらどんな子でもいいね。
ということで近所のシェルターからお迎えしました。

ゴーストたちは田舎のブッシュ(林)にいたところを保護されたようでした。
誕生日も推定しかわかりません。

いまのところ健やかスクスク成長中!体重管理だけは注意ですね。
もちろん、自分もね。

=====================

How we met.
We met Ghost, his brother and sister at animal shelter. 
It was near Christmas season.
Ghost is Domestic Shot hair cat. And he has four sister and one brother.

He LOVE to eat wet chicken and Bikkie.
He is very quickly to eat because he from wild life.
He tell us food time earlier and earlier time.
Now, he is 6.2kg big boy.

=======================

Do you like animals?
I love animal so much, specially kittens.
Actually, Ghost is my first pet, because I have animal allergy.
I went to doctor to check my concern but it was not bad.
We are very happy to adopt Ghost. :)x










0 件のコメント:

コメントを投稿